Fotoni si Pixeli - EPILOG




... şi uite aşa a trecut şi expoziţia mea de debut. Am ajuns să ocup spaţiu şi in câteva ziare locale...
Acum din urmă pot spune că a fost o experientă binevenită din mai multe motive. Ceea ce mă încântă, pe lîngă afluxul mare de vizitatori, atât la vernisaj, cât şi după, este ca am vândut 3 fotografii. Calm, că nu m-am îmbogăţit... nu încă... deci calm. Dar e îmbucurător ca să ştii că fotografia ta va atârna undeva, nu ca un cadou din partea ta, ci ca o decizie personală a unui individ, care din motive egoistice doreşte să-ţi revadă zilnic aceaşi poza... Găsesc acest lucru destul de interesant, în lumea asta, în care participăm involuntar la diverse scenarii şi show-uri deseori împinse spre dezgust şi disperare, mă rog, aşa îmi pare mie de aici... Acest filmuleţ a fost făcut (filmat, editat, mixat...) de un alt fotograf, Adi Duka.

ca incheiere, ce nu se prea distinge pe film, atât: Life suxx... and then you buy Nikon! Prietenii ştiu de ce!


2 comentarii:

Traian | 8 mai 2009 la 22:10

Felicitari! Ma bucur ca a iesit bine si ca ti-au fost apreciate pozitiv fotografiile!

TiberiuHarcsa | 10 mai 2009 la 11:17

tu esti in perioada in care life sux...pt ca nikon nu ti-ai cumparat inca :D

Trimiteți un comentariu

ZOO Portraits