Gala K1 Targu Mures - 10 aprilie 2009

Azi nu am chef de texte. Am fost acolo, pentru o scurta perioada de vreme, am zis sa-mi incerc norocul... adica aveam in minte cam ce si cum as vrea sa pozez... dar lucrurile cam stau altfel, cand esti la margine de ring. In primul rand e bine sa stii cam ce se petrece acolo, sa citesti miscarile celor din ring... dar sa nu te lasi absorbit de eveniment.. cum am patit eu la primul meci... pina m-am trezit, gata.. knock-out. Corzile sunt un element care te pot incurca tare rau... sau nu. Asta iar de tine depinde cum exploatezi. Nu am putut sa stau decat pana la pauza... si postez aceste cadre pe care eu le consider mai reprezentative. Per ansamblu, la o asemenea gala e bine sa ai un UWA sau macar un wide decent, sa fi imun la zgomot respectiv la fumul cu gust de vanilie ce se baga cu mare candoare... ca da bine la impresia artistica... ma rog. enjoy! sau nu! :)










4 comentarii:

Mircea V. Turdean | 22 aprilie 2009 la 08:36

Mie imi plac. :)

dan truta | 22 aprilie 2009 la 21:10

penultima e bestiala!

Viorel Crisan | 23 aprilie 2009 la 11:05

Excelente!
A 3a este de Sports Illustrated :)

Várday Béla | 12 mai 2009 la 10:36

Üdv,
Köszönöm a szombati társaságot, jól telt!
Üdv
B.

Trimiteți un comentariu

ZOO Portraits