BC Mureş – CS GAZ METAN MEDIAS 81-83

... despre meci nu vreau acum să vorbesc. Am mers acolo, după cum am zis cuiva, să testez câte ceva legat de folosirea flash-urilor off-camera. Am montat 2 flash-uri Vivitar 285hv apoximativ în colțurile superioare ale sălii polivalente la 1/2 putere și capul flash-ului la scos la un zoom mediu. Le-am declanșat de la distanță cu Cybersync de la AllienBees. Pe flash-uri am pus gel verde (mersi, Radu!) să compenseze halogenele din tavan. După pauză, cândva, unul din flash-uri mi-a murit... Ce arăt e rezultatul zilei de azi. Deci, ISO 1000-1600, shutter 1/200 -1/250, f/3,2 și flash off-camera a fost azi felul principal.
Seria de mai jos nu e neapărat o serie sportivă, mai degraba e o serie a gesturilor, a nervilor și a tensiunii din sală ... de care au avut din plin parte cei prezenți la meci!






















1 comentarii:

Virtualkid | 12 februarie 2011 la 16:32

Interesant reportaj foto.

Trimiteți un comentariu

ZOO Portraits