CULORI COLORATE



... am fost acuzat de pesimism, deprimare, respectiv afecțiuni oculare, că postez numai cadre alb-negre, sumbre, desaturate în ultima vreme... Bine, na! am zis eu în gând, hai să pun și o pată de culoare aici, să nu zică acuzatorul meu că am luat-o razna... În fond, culoare exista peste tot, doar că de multe ori pot distrage atenția de la esența problemei... Oricum sunt într-o fază în care inspirația își cam bate joc de mine, iar când dau nas în nas cu ea, timpul îmi fuge de sub picioare... Curând se vor schimba multe, promit! De ce mă tem e că... v-a trebui să mă schimb și eu... mereu și mereu!


3 comentarii:

Daciana Bikszegi | 10 mai 2010 la 09:35

buna pata de culoare! si bun inceput :)
imi plac f mult

Anonim | 15 mai 2010 la 10:34

E clar...

Asta este exceptia care intareste regula.
LOL

Augustin

Stanciu Diana | 17 mai 2010 la 17:29

Super!

incepi sa te incadrezi si tu in mottoul
" mereu aceeasi, mereu alta...:)" doar ca la tine e la masculin :))) :P

Trimiteți un comentariu

ZOO Portraits