Concert IMPERA - Tîrgu Mures la 07.06.2009










Seara de duminică s-a devedit a fi una de succes pentru trupa IMPERA, care la Clubul JAZZ&BLUES din Tîrgu Mureş s-a aventurat să-şi înregistreze primul LIVE DVD. Am sosit la local la rugămintea lui Adrian Călimănescu, chitaristul formaţiei, cu 30 de minute mai devreme cu scopul să inspectez scena şi să-mi stabilesc nişte unghiuri de shooting... Fiind informat că se va filma cu două camere video, am dorit din start să le evit, să nu apară conturul meu de urs grizzly pe dvd-ul lor de debut... Sala umplută peste capacitate, îmi făcea imposibil să mă tot mişc în timpul concertului de aceea am considerat mai înţelept şă mă păstrez în linia întâi...
A început concertul, lucrurile s-au derulat cool, cele nouă piese proprii şi un cover după Rammstein au fost doar întrerupte de aplauzele şi exaltările ascultătorilor format din părinţi, prieteni, colegi, fani... Muzica şlefuită prin repetiţii părea excelentă pentru urechea mea profană iar atmosfera de acolo m-a facut un pic invidios... asta e!
Nu-mi mai rămâne decât să prezint componenţa trupei IMPERA şi să vă recomand să mergeţi la concertul lor.. ei chiar cântă!

Voice -Vitos Fruzsi

Piano, Background voice - Meltzer Anna

Bass - Ferencz Mari

Guitar - Adrian Călimănescu

Drums - Bakó Ádám

4 comentarii:

Artemis | 8 iunie 2009 la 16:20

Si pe langa faptul ca ei chiar canta , tu CHIAR faci poze !:)

respectele mele ,zsiga!

Calimanescu Adrian | 8 iunie 2009 la 16:27

Multumiri de la trupa Impera pentru participare, pentru poze (care sunt geniale dupa parerea mea ) si pentru frumoasa aparitie de pe blog!

Anonim | 9 iunie 2009 la 08:14

Nagyon köszönjük a jelenlétet (ott a koncerten és itt a blogon is), a profi képeket és a beszámolót is.

Anonim | 15 august 2009 la 00:49

A valamikori kedvenc fogorvosom... igen jo kepeket keszit:). Nagyon jo kepek, es nagyon jo koncert volt!
...Divide Et Impera...

Trimiteți un comentariu

ZOO Portraits