ANUL 2008 PE FILM



Stiu, aici ar trebui sa scriu ceva inteligent si sclipitor... ma rog. Am preferat sa fac o retrospectiva din cadrele ce am tras pe film anul trecut, poze ce am tras pentru a-mi imbogatii cultura fotografica... nimic special, sunt doar cadre alese in mod aleator... asa cum viata ne indruma, se pare, tot aleator catre diverse destinatii... am o fire optimista, dar nu-mi place sa ma hazardez in a ura diverse formule de bunastare cu care am fost bombardat prin sms sau email... inutil, zic eu. Trecand peste diverse obiceiuri, datini si alte superstitii, pentru anul 2009 imi doresc sanatate si profit!
.. bine na... si voua asta va doresc!!! si inca ceva... Shalom!

1 comentarii:

Eugen Belivac | 9 ianuarie 2009 la 17:15

Frumoasa recolta de pe film! LA MULTI ANI si la muuulte role reusite, cat despre carduri sa fie si ele pline de imagini faine!

Trimiteți un comentariu

ZOO Portraits