HELP-PORTRAIT 2010 - Tîrgu Mureș





Anul trecut nu am reușit să particip. Anul acesta din păcate nu m-am organizat din timp și astfel doar la un număr restâns de oameni am reușit să fac poze cu ocazia zilei HELP-PORTRAIT 2010, împreună cu alți doi colegi fotografi, Augustin și Claudiu. Pe lângă timpul petrecut cu acești oameni, discutând cu ei, apoi apăsând butonul declanșatorului, m-am bucurat și să revăd în cadrele captate aceea strălucire în ochii subiecților mei care confirmă cu certitudine că a meritat să ies din casă în această zi ploioasă, mohorâtă. Nu a fost perfect, mai nimic. Dar a fost umană, naturală și sinceră această acțiune... Urmează să livrez curând cadrele... Și sper să revăd în acei ochii trecuți prin timp și lacrimi și o licărire a speranței și a căldurii sufletești...

2 comentarii:

f. l. | 5 decembrie 2010 la 12:04

Sajnálom, hogy nem tudtam erről :(.

Zsigmond Bathori | 5 decembrie 2010 la 16:07

semmi gond, jövőre is lesz ez hírdetve, kolega!

Trimiteți un comentariu

ZOO Portraits